YAZAMAK

yazamak ihtimalim...

Perşembe, Ağustos 03, 2006

SAÇLARIMIN DENİZ KOKUSU

Öyle yorulmuşuz ki; gece bıkkınlıklarından, sabah telaşlarından ve bir “iyi geceleri”, bir “günaydına” saplamaktan…
Artık ecel korkusu bile yetmiyor yaşadığımızı sanmaya
Rutin makamında şarkılar açıyor ömrümüzün sol anahtarları
Mucizeden eser; az denilecek kadar hiç, hiç denilecek kadar yok.

Şimdi ben, rutin bestemi bir dalga sesinde yitirmeye
Sınırlı hayatımı, sınırsız derin maviliklere çalmaya
-Ki ben aslında sınırları belli olmayan şeylerde yüzmesem de, havuzu tercih etsem de –
Bu seferlik, hepiniz için denizleri kulaçlamaya
Yanı sıra alıngan bir sahili pineklemeye gidiyorum…

Herkes için ve her şey için deniz kokusu getirmeye gidiyorum
Döneceğim…

5 Comments:

Blogger arian said...

solda guneş de yükselsin mirim,sen güneye giderken.Aslında güneybatı oldugundan,biraz da arkadan vuracak tabi.neyse,benim yerime de kulaçla.iyi tatilleeeer....

Ağustos 03, 2006  
Anonymous Adsız said...

UNUTULMUŞ BİR YAZ İÇİN

Yaz kirli denizlerin körfezine çekildi,
biten o yaz mıydı, düşün istersen,
bir taşra melankolisine kaptır kendini.
-Şimdi anımsanması gereken birşeyler vardır,
bir çığlık kadar sessizlik de anımsanır.
hoyrat sevinçlerle sularında yüzülen,
olağan duygularla yüreği örten
bir aşktan, geriye suskunluk kalır-

Yazdan ne kaldı sana, yazdan ne kaldı?
Birkaç dize ölü ozanların gezindiği
kimsesiz romanlara sığınan yürek ağrısı,
denizle aranızda ortak dil gibi
usulca çoğalan yaz kederleri.
-Her zaman paylaşılan duygular vardır,
yeri gelince ölümler de paylaşılır.
Bölüşmek bir ölümü, dostluğu ve şiiri
benzemez beyaz evlerden mavi sulara
aynı pencereden iki yabancı gibi bakmaya-

Yaz bitti mi diye sorma, yaz çoktan bitti,
yedeğinde karartılmış sevgiler taşıyarak,
nasıl özlendiğine tutkunlar gibi şaşarak,
korkarak geldiği yollardan geri dönmeye,
sıradan geçen bir yazın yanına gitti.
-Bir aşkta sıradan yazlara da yer vardır,
sıradan bir aşkın sözlüğü gittikçe daralır,
artık ne fısıltı gibi ilk ürpertiler,
ne geceyarısının büyülü güzelliği,
ayrılıklar gelir kapımıza dayanır-

İncelik gibi bu şiiri bıraktı yaz giderayak,
bir ozan olsam bana sorulmaz derdim,
sorulsa da o yazdan inceliğin hesabı,
yazık ödenmemiş bir borç gibi karşımda,
uçucu bir yazdan kalanların toplamı.
-De ki o umutsuz duruşunun ardında,
kendinden bile sakladığı yaraları,
gün gelir onulmaz özlemler gibi,
ıslıkla söylenen bir aşk türküsü olur,
unutulmuş yazın kırgın yolcusu,
sevdalı yüreğini kıyıya vurur...

:)

Ağustos 15, 2006  
Blogger Haydar said...

her kimse bunu yazan ve herkim için yazmışsa, bilsinki aç kalmaz-yazanda yazılanda


herneyse çok teşekür ediyorum herkimsen.tatil sonrası okuduğum ilk güzel yazı:)

Ağustos 15, 2006  
Anonymous Adsız said...

ben teşekkür ederim:)

Ağustos 15, 2006  
Blogger ne ben olabildim ne de başkası said...

benim doğum günümde gitmişsin tam da, ama ne yazık ki tanışmıyorduk o zamanlarr...

Ekim 09, 2008  

Yorum Gönder

<< Home