YAZAMAK

yazamak ihtimalim...

Salı, Haziran 27, 2006

Canımın yangını çok büyük abi, canım burnumda (yalçın, dün)

Alev alev yandığım doğru. Ama sen yine de ver…ver ateşe…ver bizi, evimizi. Bir iz bırak burda…Çünkü iz bırakanlar unutulmaz aşkım figanım, gülüm baharım. Yana yana kış oldu zaten yazım ve ben bu yaz efkarlıyım, başım duman…
Halim duman. Satırlar bile uçar gider aklımdan. Sana sarı laleler falan aldım çiçek pazarından… ama senin gözün yüksekte, benim bir kuru aşkım var. Cesaretim yok ona da, çarpsa da senin kalbin bir başka…
Kalbin ellerin kadar küçük. Adın yok sırtın var bana dönük, bükük. Biliyorum duymak istediklerin bunlar değildi. Ama suya yazı yazmak gibiyse seni sevmek, artık bana kısa cümlelerin kurulacağı bir yalnızlar rıhtımı gerek…

Nakarat (iki kez);
Saklamadım sevgimi, bitermi?
Beklediğim geceler gelir mi?
Bu sabahların bir anlamı olmalı ama demi?
Akşamlarsa böyle midir hep, sessiz?
Işıkları yakın nedir bu giz?

“H” baba sana, senin en sevdiğin şeylerden (yani şarkılardan) kolajımsı bir hediyem var. Hayrını gör.Biraz geyik oldu ama idare et.
Ha bu arada; “emin abi çevirsene önünü..evet hocam..sultan var cumhuriyet var..kuyruğun yok sevgili kurbağa”:)

12 Comments:

Blogger arian said...

ortaya karışık senin bu halin :)

Haziran 28, 2006  
Blogger Haydar said...

benim e halim ve beni rahatta dinleyin çünkü orjinal alt ve üst yazılıyım:)

Haziran 29, 2006  
Blogger Lulu said...

kıhkıhkıh
ama sanki
neyse
ilahi sen!

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

ilahi ben...
söleseydin yaa içinde kalmasın

Haziran 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

çok duygu yüklü bi yazı :D:D:D ama senin duyguların karışmış ,yüreğin kabarmış heheehh:D:):)..karmançorman olmuşsun..ama farkını koymuşsun yine.
bence hoş olmuş..üregine sağlık

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

üreğime sağlık olsun eyvallah!

ne oluyo lan burda nedir bu gizem anlamayom:)

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

canımın yangınları çok büyük abi... Sertap demiş ya "aslolan aşktır" diye ben inanmıyorum. sen bulmuşsun bana çare :Ama suya yazı yazmak gibiyse seni sevmek, artık bana kısa cümlelerin kurulacağı bir yalnızlar rıhtımı gerek…rıhtımı buldum bekliYORUM...

Haziran 29, 2006  
Blogger arian said...

dejavu kısa ama aslında uzuuun bıseyler yazar mısın.ezberıme alsam mesela

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

siparişle yazı yazmıyorum koçum..
ayrıca o işi sen iyi yapıyosun,ama illa yap dersen ver özneyi, yüklemi yapalım...

Haziran 29, 2006  
Blogger arian said...

sımdıye kadar hıc sıparısle bısey yazmadım.keske yazabılsem.kocum dıye baslayacak olan butun cumlelerın bende bır karsılıgı var aslında.ama ben senın kadar yukleme sahıp degılım bu konuda.yorumlarını okudum.bır sıırıme kendınce bır benzetme bulmussun.o sıır yazıldıgında yılmaz erdogan mukremın abıydı.haberın ola.

Haziran 30, 2006  
Blogger Haydar said...

lan oğlum sana siparişle yazı yazıyon demedim. kısa ama uzun şeyleri sen yazıyon demek istedim bu bir. yükleme sahip olduğum her türlü konuyla övünürüm bu iki. üçüncüsüde benzetme filan bulmadım bende çağrışım yapan şiiri yazdım. nedir bu agresif tavırlar..tavrın kime

Temmuz 01, 2006  
Anonymous Adsız said...

bizi ateşe sen verdin, bir iz bile bırakamadan gittim... unutuldum... küçük beyaz ellerimin yerinde başkasının elleri var artık... düştüm... adım vardı Gülşen... bir zamanlar son limandım... ateşe verildim... geride bir tek, bir tek yağmurlar kaldı... birlikte görmeyi hayal ettiğim cihangir sokaklarına yağan... yağdığını göremediğim, kokusunu duyamadığım...

Eylül 22, 2006  

Yorum Gönder

<< Home