YAZAMAK

yazamak ihtimalim...

Pazartesi, Mayıs 29, 2006

Bülent ile Remzi’nin haksızlık terapisi

Bülent-yaa tamam olum sakin ol artık.. Allah allah
Remzi-nasıl sakin olayım abi?görmedinmi resmen hakkımı yediler. Göz göre göre...
Bülent-öff anladık be. Naapalım olum bekleyecez işte. Merak etme herkez layığını bulur
Remzi-ulan 4 senedir aynı lafı söylüyon sende. başımıza gelmeyen kalmadı
B.- olum benmi dedim sana bahçeye işe diye. Sen hem oraya buraya işe hemde site başkanlığı hakkım de.
R.-Hakkım tabi. Ne yani çişini yapan bi insan başkan olamazmı?bu başkanlar işemiyomu, ucunda sabit mi bekletiyolar..
B.-Çüş be ne çarpıttın ha. Olum tuvalet diye bişey var lan
R.-Yaa sarhoştum. Üstelik urfada oxford vardı da bizmi gitmedik. Tuvalet bulamadık yaa
B.-Sanki aradın da.
R.-Bak mevzu bu değil tamam mı 3 sene evvelki sidikten bir vaka benim site başkanlığımı elimden alamaz. Mecit denyosu sittim senedir bu işi yapıyo. Bıraksın yaa artık acayip uyuz oluyorum herife. Bütün gün karsını dövüyo, toplantılarda sanki istanbul beyfendisi pezevenk...koltuk meraklısı inatçı herif,nuh diyor peygambder demiyor yaa
B.-Nuh zaten bir peygamberdir
R.-Ha?
B.-Söz diorum yanlış. nuh zaten bir peygamberdir
R.-Belki nuha peygamber demiyordur
B.-Kim?
R.-Mecit pezevengi. Dinsiz mi lan yoksa bu adam
B.-allah allah
R.- allah tabi allah korkusu yok pezevenkte
B.-yani şu konuları çarpıtmadaki yeteneğini başka alanlarda kullansan muhteşem bi insan olurdun
R.-ben site başkanı olmak istiyorum. Başka bi şey istemiyorum. Olay haysiyet meselesine dönüştü.Adam karısını eşek sudan gelinceye kadar dövüyo, biz bi çiş yapınca suç oluyo.
B.- valla bak o konuda haklısın
R.-Hayret! 4 senelik ev arkadaşımsın ilk kez onayladın beni.
B.-Hayret! 4 senelik ev arkadaşımsın ilk kez onaylanacak bi laf söyledin.
R.- abi sen beni hiç desteklemiyon yaa. Hep eleştiriyon, hep köstek oluyon
B.-olum daha ne yapayım lan.Çişi o değil ben yaptım die yalan bile söyldeim lan. Ne nankör adamsın yaa
R.-o hümeyra karısı çıkıp ben gördüm demeseydi, aslında yalan işe yaryacaktı. Karı ne kadar emindi demi abi?
B.- tabi emin olur olum kadının kocasının durumu malum. Bu yüzden seninkiyle tanışıklığı var.
R.-ondan yapıyo orospu. yattık sonra bidaha pas atmadım ya ondan hıncı var bana
B.-ulan mecit pezevenk, hümeyra orospu senmisin lan bu şehrin azizi
R.-yok abi ben senle konuşmayacam bi daha. Ben gidiyom
B. nereye?
R.-gidip mecit pezevenginin kapıya işiyecem. Ordan hümeyra orospusunu kocasının gözü önünde düzecem. Nasıl olsa hep kaybediyorum, hep haksızım...
B.-duygu sömürüsü yapma lan. gel buraya. Akşam akşam iş çıkarma
R.-yok abi ben hazmedemiyorum yaa. Ühhüüühhüüü
B. ulan saçmalama bi başkanlık için..
R.-yok abi dokunuyo bana yaaa. Hep böyle yaa ilk okulda da başkan olamamıştım erhan pezevengi yüzünden. Yardımcı bile yapmadı öğretmen ibnesi. ulan hep bize hüsran yaa. Off yaa ühühühühh
B.- ya olum tamam. Bidaha ki seçime iyi hazırlanırız. Mecitin eve dinleme cihazı yerleştiririz karısını döverken kayd ederiz.

(Bir daha ki seçimlerde Bülent ile Remzi dinleme cihazını mecitin eve hakkaten yerleştirdiler. Orospu hümeyra ve pezevenk mecit arasında bi ilişki olduğunu fark edip olayı seçimlerde gündeme getirdiler. Ancak orospu hümeyranın kocası olayı hazm edemeyip seçim mekanını kan gölüne çevirdi. Herkez yaralı kurtuldu, sadece Remzi öldü.)

7 Comments:

Blogger Lulu said...

remziler'in kaderi..

Mayıs 29, 2006  
Blogger Haydar said...

:)kötüye bişey olmaz ama onunda ne kadar iyi olduğu tartışılır:)

Mayıs 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

aman allahım ne trajedi:)

Mayıs 29, 2006  
Blogger Haydar said...

ne trajedi?:)

Mayıs 31, 2006  
Anonymous Adsız said...

:) cok guldum valla simdi bizle seniz bunlar inanadım valla baskası yazsa derim boyleridemi var demek varmıs :) bu arada buradaki remzi sen bulent benim ve cokta dogru. bidaha ki yazında aramızdaki gercek diyologlar olsun. ve " baba tellefonumu kaymettim ama o beni bulurdan basla" ve lutfen fazla abartma :)

Haziran 06, 2006  
Anonymous Adsız said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

Temmuz 17, 2006  
Anonymous Adsız said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Temmuz 20, 2006  

Yorum Gönder

<< Home