YAZAMAK

yazamak ihtimalim...

Salı, Haziran 06, 2006

BEN(İ) KUSTUM

Gafil, avlanmaktadır bir yaz dönümünde. Kendini ifşa etmiştir artık.
Korkusundan sığındığı her liman kendi manşetidir, satır arası olduğu
En saf duyguları kendine duvar yaparken; aşkı mesela, sevgiyi örneğin
Ezilmişliğin ve hazmedemezliğin verdiği hınçla ispata çalışır kendini
Bitiktir, yitmiştir...

Gafil, avlanmaktadır bir kış bitiminde. Kendini rüsva etmiştir artık.
Kopyayla aşırdığı her kelimesi, bir savunma vecizesidir okuduğu
En edebi satırlarla yalan döşenirken; şiire mesela, öyküye örneğin
Olmazlığın ve olduramazlığın yarattığı baskıyla satmaya başlar kendini
Ziyandır, şeffaftır...

Hayat sandığım şey, sürdüğüm bir cezadır...

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Yaşamı ceza görmek karamsarlığın dibine vurmak değimidir?
Bir de hangi soryuy anlamadmıştın benim blogda*

Haziran 07, 2006  
Blogger Haydar said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Haziran 07, 2006  
Blogger Haydar said...

Şu sıra karamsarım yaa.Dengesiz ruh halim değişir. Yarın yaşamı kucaklayan bir yazı yazabilirm.
"öldükten sona mı varolurdu insan varolduğu zaman mı ölürdü?"sorusuna takıldım dedim. Anlamamış değilim. Ruhani ve dünyevi olarakta iki farklı açıklama yaptım ve yumurta-tavuk ilişkisine dayandırdım..herşeyide özetledim:)

Haziran 07, 2006  
Anonymous Adsız said...

Öncelikle başlık faul..."kusdum" değil "kustum" olacak. yanı "t" ile...Sakın bunu bilerek yaptığını söyleme , çünkü bilerek yapmayı gerektirecek bir incelik ve esprisi yok.
Derdini güzel anlatmışsın.Yalnız sonunda yaptığın alıntı bence şiirin anlamına çok da uygun değil...
Sana tavsiyem "gereksiz karalamalardan sakın"

Haziran 08, 2006  
Blogger Lulu said...

şimdi dejawu bey;
ben bunu okudum melankoli oldum,gafil oldum.

Haziran 13, 2006  
Blogger Haydar said...

anladım şebotik hanım.melonkolinizle gafletinizi örtün...örtelim hatta

Haziran 13, 2006  
Anonymous Adsız said...

""öldükten sona mı varolurdu insan varolduğu zaman mı ölürdü?"

bi blog hikayesiydi..tek cümle hakkımda senin olduğunu iddia ettiğin karmaşık ruh halinden de karışık ve karamsar biri olarak -ki yumurtanın mı tavuktan tavuğun mu yumurtan çıktığini da biliosun-bu soruyo sordum..Özetlenecekse ben yapayım diyerek İnsan öldükten sonra varolur tezini ortaya atarım..

yeterince açık anlattım:))

ben kim miyim _yni!!!;)

Haziran 26, 2006  
Blogger Haydar said...

ben bişeyi iddia etmem öle diosam öledir:)
sidik yarıştıralım seninle bakalım kim daha çok yalan söndürücü çay bardaklarında...
bu arada senin kim olduğunu biliyorum bilmediğim kim olmadığın,öldükten sonra varoluyosun yaa ondandır:)

Haziran 29, 2006  

Yorum Gönder

<< Home