YAZAMAK

yazamak ihtimalim...

Cuma, Haziran 23, 2006

"M"

Ah bir kapanabilsem...adımın baş harfi gibi.
Boş sesler, güzel bir cümle olsa ne girdap kalır içimde, boşluğunda savrulduğum, ne de bekleme odası yalnızlığım bakar aynadaki ters akrep ile yelkovana.
Bir soru olurum belki, belki de sır. Cümlesi gizli ve öznesiz bir bahar akşamı olurum iklimimde yas ve is kokulu sarhoş akşamlar…
En çok karpuz gelir akla bide yaşamdan istenen garantiler.
Ölümden garanti isteme yaşın gelir sonra; “Allah ele ayağa düşürmesin” terennümleri annelerden miras.
Çekilir bir dert isteme yaşına sokmadan seni, mumsuz “yaş” pastaların; önce korkularına bağlanmayı, sonra onlardan arınmayı öğrenirsin.
Bir göz yaşından kaçmak için korkar adım koşuşlarının son bulması, arındım anlamına gelir sanırsın. Oysa alışmışsındır sadece ve yorulmuş…
Korku hayatınla şaka gibi oynar ve “her şakanın altında bir gerçek yatar”.
Böyle derdi anneler babalara ve tek celsede boşandılar…

11 Comments:

Anonymous Adsız said...

Akreple yelkovandı birbiri içine geçen..olmalıydı yapılamadı..şimdi zamanı silme vakti gelmedi mi>?

Haziran 26, 2006  
Blogger Haydar said...

...ben akrebi seven
ama yüreği takvim yokuşlarında...

zaman silinmesin yaa.bizim yavaş yavaş silinmemiz daha zevkli..sadomazo:)

Haziran 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

tek kelimeyle ÇOK BEĞENDİİİİM!!!

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

eyvallah
beğenen kim?

Haziran 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

bir dost:)

Haziran 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

Çekilir bir dert isteme yaşına sokmadan seni, mumsuz “yaş” pastaların; önce korkularına bağlanmayı, sonra onlardan arınmayı öğrenirsin.
Bir göz yaşından kaçmak için korkar adım koşuşlarının son bulması, arındım anlamına gelir sanırsın. Oysa alışmışsındır sadece ve yorulmuş…
Korku hayatınla şaka gibi oynar ve “her şakanın altında bir gerçek yatar”.
Böyle derdi anneler babalara ve tek celsede boşandılar…
burası gerçekten çok iyi decawu..
bi dost:)

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

allah allah hayırdır inşallah
sakın yanlış anlama haa kim oldunu anladım. Ona şaşırıyorum. Mantıklı günler dilerim tekrardan:)

Haziran 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

:D:D ya bana bi gün kahve falı baksana hislerin çok kuvvetli senin

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

üzgünüm dost ama annem tanımadığın dostlara fal bakma dedi...
yani yine iletisimin bi yolunu buldun yaa bravo sana:)

Haziran 29, 2006  
Anonymous Adsız said...

bende zaten ciddi değildim fal konusunda..
ayrıca iletişim gücüm kuvvetlidir benim..sınır tanımam.neyse blogunu takip edecem fırsat buldukça..yazılarını okumayı seviyorum..yorumuınu beğeniyorum

Haziran 29, 2006  
Blogger Haydar said...

teşekür ediyorum çift k ile. saygılar ve sevgiler

Haziran 29, 2006  

Yorum Gönder

<< Home