YAZAMAK

yazamak ihtimalim...

Cumartesi, Temmuz 29, 2006

ÇOĞALAN

Sureti bende bir aynadır artık zaman
Her kırılması daha çok sana çoğalan
Yüzün var aynamda
Her şeyiyle bana çalan

Gel bak bana
O şaka bayramından bu yana hiçbir şey kaybetmedim senden

Aklımdan sana ilişkin sözler değil
Hala nehirler geçiyor
Aldanıyorum ben
Kanıyorum yar,
Aklıma düşürdüklerine
Kanıyorum yar,
Ömrüme açtığın yaralardan

Eksilmiyorum
Ben
Çoğalıyorum
Sen

Aç paranetez “biz senle yara aldığımızda hep aynı yerden kanardık”. Sen kanamıyorsun şimdi biliyorum. Ama ben hala acını sahiplenip sen olmaya devam ediyorum. Yineleniyorsun bende...parçalanıp çoğalıyorsun benle...Lanet olsun yıllardır bitmiyorsun...kapa parantez

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

yanılmamışım...

Temmuz 29, 2006  
Blogger Haydar said...

bende...

Temmuz 29, 2006  
Blogger Lulu said...

"Her kırılması daha çok sana çoğalan"
...
hık kaldım.

Temmuz 30, 2006  
Blogger Haydar said...

bende...

Temmuz 30, 2006  
Blogger arian said...

bence kapa parantez,kapa.

Ağustos 02, 2006  
Blogger vintage biscuit said...

baslik ne kadar guzel degilmi

Ağustos 02, 2006  
Anonymous Adsız said...

yazamak ihtimalin "sayelerine" baglı olmasın.
hic eksilme yazan tarafından prince of denmark :)

Ağustos 02, 2006  

Yorum Gönder

<< Home