YAZAMAK

yazamak ihtimalim...

Cumartesi, Temmuz 08, 2006

Ben merkezli rüyalar zincirini başlatan adama yada Babama

Bana bir masal anlat baba. İçinde annemle beni nasıl hayal ettiğiniz olsun.
Bana benim rüyamı anlat baba. Sizin hayaliniz olduğum gerçeği yüzüme vurulsun.

Ben sizin hayalinizken, nasıl olurda kendi geçeğimi yaşamaya çalışırım? Siz beni hayal etmişken nasıl olurda sizden bağımsız bir rüyanın asli kahramanı olurum? Ben senden boşalmışken ve dahası dedem seni boşaltmışken; sen ne kadarını susabildin onun öğrettiklerinin ve ben ne kadarını susuyorum? Her şeyimi belirlemişken senin her şeyin; ben nasıl olurda gözümün içine baka baka “benim” derim? Ben başkasıyken, mesela senken, nasıl olurda doğrularımla övünüp yanlışlarımla yerinirim? İnadına özgürlük diye söylenen bu cenin yalancı mı? ..................
(Çok soru sordum biliyorum. Çocukken hiç sormazdım ama biliyorsun. Sen ona say...)

Şimdi rüyan bir başkası baba. İki gözü kan çanağı. Senin öğrettiklerinle yetinmeyip, almış koynuna günahları uyumakta. Uyandır rüyanı baba. Beni kendine inandır baba.

11 Comments:

Blogger arian said...

"Uyandır rüyanı baba" dıyorum,baska da birsey demiyorum..

Temmuz 09, 2006  
Anonymous Adsız said...

öyle duygulandım ki yazacak hiçbir şey bulamadım...özellikle son paragrafta gözyaşlarımı tutamadım..yüreğine sağlık

Temmuz 10, 2006  
Anonymous Adsız said...

bu hayatta gerceklestiremediklerimizi baska hayatlarda izliyoruz cocuklar ebeveynlerin gerceklesmesini umdukları ruyaları

Temmuz 10, 2006  
Anonymous Adsız said...

acayip bir duyguya kapılarak
ve kahredici bir öfke içinde
yazıyorum yorumumu;
çok hisssederek defalarca okudum yazını..aslında ufak da bi şiir geldi aklıma ama ..uzatmayayım istedim..
ADI ÇİÇEK İSMİ OLAN KİŞİ

Temmuz 10, 2006  
Blogger Haydar said...

başta arian olmak üzere sırasıyla ananom 1 ve anonim 2 arkadaşlara teşekür ederim. yazıma yorum yapma zahmetinde bulundukları için...

ve hemen üstteki yazı için bir dip not; ?????????????????????????????

Temmuz 10, 2006  
Anonymous Adsız said...

hıh...sinir etmeye çalışıyosun biliyorum ama edemeyeceksin ,edemezsinde..:):)

Temmuz 10, 2006  
Blogger Haydar said...

kimseyi bişey etmeye çalışmıyorum. yorum dışında bişey yazmazsanız sevinirim.

Temmuz 10, 2006  
Anonymous Adsız said...

sevinemezsin...

Temmuz 10, 2006  
Blogger Lulu said...

beni çok etkiledin.

Temmuz 13, 2006  
Blogger Haydar said...

buna sevinmedim
ama yinede teşekkür ettim

Temmuz 13, 2006  
Blogger vintage biscuit said...

hmmm enterasan

Temmuz 15, 2006  

Yorum Gönder

<< Home